Jeżeli pliki logo nie zostały jeszcze zapisane w profilu marketingowym Państwa klienta, prosimy przesłać nam firmowe logo i jego ewentualne warianty (kolorowe/czarno-białe, ze sloganem lub bez). Sprawdzimy je pod kątem jakości wydruku!
Mogą Państwo sprawdzić jakość danych na monitorze poprzez silne powiększenie obrazu. Grafika wektorowa pozostanie ostra mimo silnego powiększenia (zdjęcie 1). Obraz o niskiej rozdzielczości będzie nieczytelny po powiększeniu i nie nadaje się do druku. Na brzegach powstaje efekt „schodków” (zdjęcie 2). Prosimy w miarę możliwości wykorzystywać wektorowy format pliku EPS, najczęściej również PDF, aby uzyskać wysokiej jakości nośnik druku. Dane te klient może zamówić w swojej drukarni lub w agencji reklamowej. Pliki TIF lub JPG o dużej rozdzielczości mogą służyć jedynie jako podstawa do odtworzenia logo.
Jeżeli klient nie posiada logo w formie cyfrowej, oferujemy usługę jego odtworzenia. Prosimy przesłać nam zdjęcie logo lub np. skan papieru firmowego wraz z numerem klienta. W ramach usługi wymagana jest opłata administracyjna. Odtworzymy logo i udostępnimy je w dużej rozdzielczości. Dla klientów należących do Klubu Klienta usługa ta jest darmowa.
Kiedy logo zostanie już sprawdzone i edytowane będzie można je znaleźć na stronie Materiały marketingowe i w każdej chwili będzie można edytować swoje materiały reklamowe. Poinformujemy Państwa o tym fakcie.